Friday, July 15, 2011

Dati drumul la banda

Multa vreme nu am inteles colectionarii de benzi desenate, ce faceau orice si cheltuiau orice suma pentru a si completa colectiile. Dupa ce am interactionat cu revistele Meki.ro am ramas la fel de reticenta, cu toate ca imi placeau destul de mult sa le citesc impreuna cu cel mic.
Insa lipsa acestei reviste am simtit-o in momentul in care am pierdut un numar si brusc nu am mai stiut ce au facut eroii benzilor desenate. Ba chiar eram eu mai interesata de cursul povestirii decat cel mic.
In acel moment i-am inteles pe acei colectionari inraiti ce ar face orice pentru a avea numarul lipsa din seria lor de benzi desenate.
Pentru a evita repetarea acestei situatii am decis sa ma abonez la revistele Meki.ro pentru 1,5 euro pe luna, ceea ce mi acorda si acces total la siteul Meki.ro, varianta online a revistei, ce contine, pe langa zecile de pagini de benzi desenate si o multime de jocuri si articole.

No comments:

Post a Comment