Saturday, July 30, 2011

Ziua - vara, noaptea - iarna

Pe langa faptul ca micul meu copil asociaza iarna cu venirea lui Mos Craciun si evident multe cadouri si masinute, mai nou am auzit o teorie, din partea lui, care m-a dat gata. Ziua fiind soare si frumos si evident lumina, este vara, in timp ce noaptea este iarna.
E adevarat ca iarna ziua ajunge sa fie si doar 8 ore de lumina, insa chiar nu inteleg ce asociere logica a facut micutul meu. Am fost nevoita sa ii explic celui mic ca exista 4 anotimpuri, si daca la vara si iarna a fost simplu sa le dau niste epitete pe care sa le inteleaga, la primavara si toamna am avut ceva probleme.
Totusi sa vedem ce ne propun cei de la Meki.ro, intr o descriere in limba engleza a anotimpurilor:
"Spring is green
Summer is bright
Autumn is yellow
Winter is white".
Oare sa aiba cei de la Meki.ro dreptare in aceasta clasificare cromatica a anotimpurilor? Merita incercat.

No comments:

Post a Comment