Sunday, July 31, 2011

Polo pe apa

Iata unul din sporturile de sezon, ce pot fi practicate si in aer liber, vara. Tot ce trebuie sa stiti e sa inotati, sa aveti o piscina suficient de mare, sa incapa doua echipe de competitori si jocul poate sa inceapa. Sunt o mare fana a acestui sport, dupa ce am vazut un meci de polo de la campionatul modial din 2009, disputat in Italia.
Baietii nostri jucau impotriva echipei gazda - Italia si au fost condusi la pauza cu 4-1. De obicei, in asemenea situatii nu am suflet sa rezist si sa inghit umilinta pana la capat, insa ceva mi a spus ca in acea seara se va intampla ceva deosebit si asa a fost. Romanii au intors rezultatul, in repriza secunda si au castigat cu un incredibil 5-4. De atunci, dupa acel meci, mi se pare ca orice este posibil si gandirea mea s-a modelat dupa acest lucru.
Meki.ro este cea care ne prezinta pe scurt istoricul acestui sport si care incearca sa ii determine pe cei mici sa urmeze calea baietilor de mai sus.
Meki.ro este cea mai noua aparitie in domeniul benzilor desenate, revista ce apare atat in mediul online, cat si pe hartie.

No comments:

Post a Comment